Megújult honlapunkon lehetőség van arra hogy jelentkezőink leadják előzetes jelentkezésüket helyfoglalásukat egy rövid regisztráció után, on-line módon. Emellett a jelenlegi jogszabályok mellett szükség van egy megrendelés elküldésére is, amely részletes számlázási információkat is tartalmaz számunkra. Adminisztrációs rendünk lehetővé teszi, hogy elfogadjuk partnereink hivatalos megrendelési formáit is, de ha nem rendelkeznek ilyennel akkor letölthetik jelentkezési lapunkat. A beérkezett megrendeléseket tanfolyamszervezőink írásban, e-mailen erősítik meg.
A számlát a tanfolyam megkezdését követően állítjuk ki. a tanfolyam első napjával, mint teljesítéssel. A fizetés módja 8 napos banki átutalás. Ettől eltérő fizetési határidő igény esetén kérjük jelezni a SZÁMLA MEGJEGYZÉS rovatban! Fenntartjuk a jogot, hogy különleges helyzetekben (kiemelten például magányszemélyek és vállalatok első megrendelései esetén), ettől a számlázási rendtől eltérjünk.
Szolgáltató a tanfolyam írásbeli megrendelését a tanfolyamon való részvételi szándék hivatalos kinyilvánításának tekinti.
Microsoft, Linux, PostGreSQL, Java, C++, ITIL, Minőségbiztosítási és Biztonságirányítási (ISO), Soft Skills képzések esetén:
Apple képzések esetén:
IBM és Oracle képzések esetén:
Cisco és TOGAF képzés esetén:
A tanúsított képzésen való részvétel ingyenes megszüntetése igényelhető legkésőbb 35 munkanappal a képzés indulása előtt a tanfolyam@iqedu.hu e-mail címen vagy az IQSOFT - John Bryce Oktatóközpont Kft. illetékes munkatársánál, aki a megrendelést megerősítette. A képzés indulása előtt kevesebb, mint 35 nappal történő lemondás esetén a lemondási feltételek a következők:
A lemondási díj a számla kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül esedékes.
A lemondási díj vagy adminisztrációs díj késedelmes kiegyenlítése esetén késedelmi kamatot kell fizetni, mely a fennmaradó összeg 0,05%-a a késedelem minden napjára.
További oktatási partnereinkkel együttműködésben szervezett képzések esetében (pl. bizonyos Scrum, Kanban, Lean) érvényes lemondási feltételeket a képzések főoldalán jelezzük, illetve a képzésre jelentkezőket írásban tájékoztatjuk a jelentkezést követően.
Amennyiben a Megrendelő a képzés díját a képzés megkezdése előtt kifizette
Megrendelő a tanfolyam lemondásáról vagy módosításáról minden esetben írásban köteles tájékoztatni a Szolgáltatót.
Szolgáltató jogosult a tanfolyam kezdetének időpontját módosítani, erről a Megrendelőt írásban köteles értesíteni legkésőbb a tanfolyam kezdődátumát megelőző 7. napig, kivéve, amennyiben a Felek másban állapodnak meg. Amennyiben az új időpont nem felel meg, akkor a Megrendelő anyagi vonzat nélkül elállhat a részvételtől.
A képzéseinket online vagy hibrid (online és tantermi) részvétellel vállaljuk.
A tantermi részvétel helyszíne Oktatónközpotunk 1139 Budapest, Váci út 91., 4. emelet, vagy partnereinkkel közösen szervezett képzések esetén partnereink oktatóterme.
Oktatóink kivétel nélkül szakmai minősítésekkel rendelkező, gyakorlati szakemberek, akik munkájukhoz nap, mint nap használják azokat az eszközöket és technológiákat, melyeket a tanfolyamok során oktatnak. Készséggel segítenek a tanfolyamok közötti eligazodásban, tanácsot adnak a vizsgákkal kapcsolatban akár a tanfolyamot megelőzően, akár a tanfolyam során.
A hivatalos, nemzetközi szoftvergyártók (Microsoft, Oracle, IBM, Cisco, VMware, Check Point, Novell SuSE Linux stb.) által minősített tanfolyamainkhoz hivatalos tanfolyami anyagot biztosítunk, amely általában angol nyelvű.
Szakembereink által összeállított, magyar nyelvű tananyagot biztosítunk azok számára, akik nem a hivatalos, hanem az általunk kifejlesztett, gyakorlati tapasztalatainkra épülő tanfolyamaink valamelyikére jelentkeznek.
Sok esetben adunk át a hivatalos tananyag mellé speciálisan összeállított jegyzeteket, információs és vizsgafelkészítő anyagokat, hogy hallgatóink mélyebben elsajátíthassák a tanfolyamon elhangzottakat és azokat sikerrel használják fel mindennapi munkájukban.
A tanfolyamok elvégzéséről Látogatási igazolást állítunk ki minden tanfolyami résztvevő számára. 2020-tól több tanfolyam esetén e-Látogatási igazolást állítunk ki, melyet a képzés sikeres elvégzését követően emailbe küldünk a képzésen résztvevőnek.
Az oktatási partnereinkkel együttműködésben szervezett képzéseken az általuk kiállított látogatási igazolást kapják a résztvevők.
Amennyiben nem találja a korábbi képzés elvégzéséről kiállított Látogatási igazolást, jelezze nekünk és segítünk annak pótlásában.
Oktatásaink általában a 9:00 és 16:30 között folynak. Néhány tanfolyamunk hétfőn 9:30-kor, illetve 10:00 órakor kezdődik, melyről minden hallgatót a tanfolyami visszaigazolásban értesítünk.
Az ebédszünet a tanfolyam menetéhez igazodik, általában 12:30-tól 13:30-ig tart.
A Felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv) 2020. szeptember 1-től életbe lépett módosításai szerint, annak 21§-a értelmében a felnőttképzésben részt vevő tanfolyami hallgatóinktól az alábbi személyes adatokat kell begyűjtenünk, továbbítanunk és a képzést követő 8. év végéig megőriznünk. Emellett az Fktv 15. § alapján történő adatszolgáltatási kötelezettségünknek és - a jogszabályban meghatározott tartalommal - a 21. § (4) bekezdése szerinti statisztikai célú adatszolgáltatásnak is eleget kell tennünk. A törvény értelmében a tanfolyami résztvevő csak abban az esetben vehet részt a felnőttképzésben, amennyiben az adatszolgáltatást megtette. Ehhez kérjük a tanfolyami résztvevők együttműködését egy adatlap kitöltésével, melyet a tanfolyamot megelőzően küldünk emailben.
Több nemzetközi vizsgaközpont szerződött partnereként hivatalos vizsgákat is szolgáltatunk. A vizsgáztatás menetéről weboldalunkon tájékozódhatnak.
Az aktuális lehetőségekről szállás oldalunkon vagy tanfolyamszervezőinknél érdeklődhet.
A szállásfoglalás és a szállás díjának kifizetése a Megrendelő feladata.