A listában szereplő képzéseink „szabad szolgáltatásként folytatott” áfás képzések.
Az árak tájékoztató jellegűek, min. 6-8 fős csoportok indulása esetén érvényesek. Kérjük konkrét igény esetén kérjen árajánlatot emailen!
A következő célcsoportok speciális igényei szerint:
A következő helyszíneken és formában:
A listában szereplő képzéseink „szabad szolgáltatásként folytatott” áfás képzések.
Engedélyezett képzéseink listája itt található.
MIÉRT FONTOS A PROJEKTMENEDZSMENT?
A megfelelő projektmenedzsment módszerek alkalmazása lehetővé teszi, hogy a vállalkozás a célokra koncentráljon, azokat időben teljesítse és az ehhez szükséges erőforrásokat hatékonyan ossza be. Így az üzleti folyamatok átláthatóbbá válnak, könnyebben ellenőrizhetőek lesznek, szükség esetén a felmerülő problémákba könnyebb beavatkozni, egyszerűbb azokat elhárítani.
A projektmenedzsment részét képezi a részletes költségvetés kidolgozása és az azt követő pénzügyi ellenőrzés. A projektvezetőknek ezáltal lehetőségük nyílik a költségek pontos nyomon követésére, képessé válnak az erőforrások felhasználásának optimalizálására. A részletes pénzügyi ellenőrzés révén elkerülhető a költségtúllépés, kezelhetőbbé válnak a váratlan kiadások, ami elősegíti vállalkozás hosszú távú eredményességét.
Lehetővé teszi a projektek eredményeinek és a teljesítmény átfogó ellenőrzését. Láthatóvá válik, hogy az előzetesen kitűzött célokhoz képest mi az, ami ténylegesen megvalósult, és mely területeken van szükség korrekciók végrehajtására. Így a vállalkozás képes időben reagálni a változó piaci körülményekre, és felmérni a kockázatokat.
A projektmenedzsment nagy eredménye a jobb tervezhetőség, így alkalmazásával lehetővé válik egy sikeres, hosszú távú stratégia kidolgozása és végrehajtása.
Egy szervezet stratégiai céljainak eléréséhez a leghatékonyabb eszköz a projektek és programok összehangolt megvalósítása. Nem elég a problémákat önmagukban vizsgálni, hanem környezetükkel összefüggésben, a rájuk ható külső és belső tényezők figyelembe vételével együtt kell kezelni.
Az IPMA-ról:
Egyedülálló globális hálózatot alkot, amely globálisan gondolkodik, és regionálisan és lokálisan is cselekszik
Fejlett, kompetencia alapú tanúsítás támasztja alá az ezen a hálózaton keresztül kínált egyedülálló szolgáltatási portfóliót
Elismeri, tiszteli és építi a sokszínűséget, mint a globális hálózat alapját
Az IPMA az Ön partnere a projektmenedzsmenttel kapcsolatos tudás, kompetencia és teljesítmény terén
Oktatási partnerünk, az Expertive Informatikai és Szolgáltató Kft., erőssége a projektmenedzsment kultúra fejlesztésének komplex megközelítése, melyben azt vallják, hogy egy cég projektmenedzsment kultúrájának fejlettségi szintje a területre vonatkozó módszertan, a szabályozás, a tudásátadás, és az informatikai támogató eszköz függvénye. Ezek szoros kapcsolatban vannak egymással és csak a négy terület együttes fejlesztése eredményezheti egy-egy szervezet projektkultúrájának jelentős és tartós fejlődését.
ITIL®4 nemzetközileg elismert tanfolyamok (alap és haladó)
MIÉRT FONTOS A SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT?
A mindennapi életünk és munkával töltött tevékenységünk ma már szinte elképzelhetetlen különböző szoftverek közvetlen vagy közvetett használata nélkül.
E szoftverek fejlesztése, megbízható és garantált működtetése, valamint működőképességének biztosítása jellemzően távolról – nagy megbízhatóságú hálózatokon keresztül működő távoli adatközpontokból, ún. „felhők”-ből – történik. A magas fokú automatizáltság mellett azonban mindez nem lenne lehetséges megfelelő emberi felügyelet és kreativitás, valamint partneri együttműködés és támogatás nélkül.
A szolgáltatásmenedzsment azért kulcsfontosságú, mert ez biztosítja a szolgáltatások és az ezekhez szükséges (technikai, szervezeti, partneri és folyamatjellegű) erőforrások integrált, értékorientált és hatékony megszervezését.
MIÉRT ITIL?
Az ITIL mögött az IT-szolgáltatásmenedzsment globálisan elterjedt „best practice”-ei, azaz bevált gyakorlatai állnak, melyek nemcsak a szolgáltató, hanem a szolgáltatásokat igénybe vevő szervezetek számára is nélkülözhetetlen ismereteket és tapasztalatokat jelentenek.
Az ITIL ezen bevált gyakorlatok közvetítésére és megosztására fókuszál.
Az ITIL®4 a korábbi változat ( v3 ) által ajánlott IT szolgáltatásmenedzsment számos lényegi elemét megőrizve korszerűsíti az ITIL-t a már bevált ITSM-képesség legtöbbjének újraértelmezésével. Az ügyfélélmény, az értékfolyamok és a digitális átalakulás tágabb kontextusának képességei mellett már olyan új munkamódszerek befogadását is támogatja, mint a Lean, az Agile és a DevOps. Az ITIL®4 az együttműködés, a fokozatosság, az ésszerű automatizálás, az újrahasznosítás és a rendszerben gondolkodás fontosságát hangsúlyozza, miközben teljes körű, skálázható működési modellt kínál technológiára épülő termékek és szolgáltatások kivitelezésére és üzemeltetésére.
A TANFOLYAMI KÍNÁLATUNKRÓL
Az ügyfelek igényeire szabva az ITIL®4 Foundation megismerését cégünk 2, 3 és 4 napos változattal támogatja:
1-2. nap: az ITIL®4 alapszintű ismertetése; a sikeres ITIL®4 alapvizsgához szükséges képességek átadása - 2 napos tanf. - ITILFND
3. nap: a sikeres vizsga érdekében a házi feladatok, gyakorló és vizsgafeladatok gyakorlása és megbeszélése, az alap ITIL jógyakorlatok mélyebb megismerése - 3 napos tanf. - ITILFND+
4. nap: a sikeres vizsga érdekében a további ITIL jógyakorlatok fogalmainak mélyebb megismerése, gyakorlás - 4 napos tanf. - ITILFND*
További részleteket az alaptanfolyam három verziójának leírásaiban találnak.
Az alábbi ITIL® tanfolyamaink közül választhat a 2024-es évben is:
A képzéseket a kis számú érdeklődés miatt igény szerint hirdetjük meg. Érdemes az 1-2 fős érdeklődést is jelezni e-mailen vagy telefonon, mert az itt szereplő képzéseket 1-2 fő jelentkezése esetén is el tudjuk vállalni.
JELENLEG AZ AGILIS TRÉNINGEK ONLINE FORMÁBAN INDULNAK. Az árak és az ütemezés eltérő lehet az egyes időpontokban. Kérdéseikkel kérjük, forduljanak munkatársunkhoz!
Az itt felsorolt agilis tréningeket oktatási partnereinkkel együttműködve szervezzük.
A tréningek közül a "certified" elnevezésű tréningek esetében hivatalos minősítést lehet szerezni. Az egyes tréningeknél jelöljük, hogy melyeknél elegendő a tréning elvégzése a minősítéshez és melyeknél szükséges ehhez egy sikeres online teszt. A tréningek egymásra épüléséről és a megszerezhető minősítésekről a http://www.scrumalliance.org/certifications/ oldalon található bővebb információ.
Tekintettel arra, hogy - különösen a külföldi előadó által tartott tréningek esetében - a tréningek létszáma korlátozott, érdemes legalább 3-4 héttel a meghirdetett időpont előtt jelentkezni.
Kérjük, vegyék figyelembe, hogy az itt felsorolt tréningekre a lemondási feltételek eltérnek Oktatóközpontunk normál lemondási feltételeitől!
Az ebben a tanfolyami csoportban felsorolt képzésekre az alábbi lemondási feltételek érvényesek:
Cancellation policy for the following agile trainings